Sve pritužbe riješiti e-mail korespondenciju. Za rješavanje zahtjeva, pošaljite nam e-mail
info@hobbytec.cz i prilozi priložiti sljedeće:
- dokaz o kupnji (račun)
- završio pismo žalbe preuzeti OVDJE
- fotodokumentacija jasno dokazuje razlog za pritužbe
Ako se pita za slanje proizvoda u trgovini ili usluga i proizvoda proći čiste potraživanja u skladu s higijenskim propisima ili općim higijenskim principima. Ona mora sadržavati sve dijelove i dodatnu opremu koji su potrebni za provjeru tvrdio kvar. Preporučujemo priložiti:
- presliku potvrde o kupnji ili drugi dokaz o kupnji robe
- opis kvara i svoje podatke za kontakt
Za darove koje se pružaju besplatno, ne mogu ostvariti nikakva prava potrošača. Takva roba ispunjava uvjete ugovora o donaciji i sve važeće standarde pod češkom zakonodavstvu.
Rok za podmirenje zahtjeva - Ako imate prigovor potrošača će se rješavati u roku od 30 dana.
- U slučaju da se potrošač, pokušavamo se nositi s tužbom u najkraćem mogućem roku.
- U slučaju povrata ćemo poslati novac na bankovni račun. Povrat novca ne može biti uplatnice.
Troškovi povezani s prijevozom robe na uslugu i povrata usluge će biti vraćena ukoliko su ispunjeni sljedeći uvjeti: - naš odjel reklamacije se unaprijed dogovoreno da će roba biti dostavljena najbližem ovlaštenom serviseru na vlastiti trošak
- tvrdnja je opravdana (to neće biti tako. kvar uzrokovan operativne pogreške, mehanička oštećenja i sl).
- putem kontakt obrasca (stavka „Zahtjevi”) poslao zahtjev za naknadu nužnih troškova povezanih s prijevozom robe
- Doložíme troškove (primanja skeniranje za poštarinu, popis utovar i sl).
To može samo novčani troškovi na razumnoj razini s obzirom na prirodu robe. Npr trošak poštarine, a ne taxi usluge.